دانش آموزان با دانشگاه فرهنگیان آشنا شوند
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانش آموزان با دانشگاه فرهنگیان آشنا شوند
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1172)

دکتر مهر محمدی، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها: دانش آموزان با دانشگاه فرهنگیان آشنا شوند دکتر مهر محمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها گفت: دانش آموزان باید با دانشگاه فرهنگیان آشنا شوند و این مهم، با توصیه و برنامه ریزی مدیران استان ها تحقق می یابد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دکتر مهر محمدی با بیان این که نگاه وزیر آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان یک نگاه راهبردی و آینده نگر است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با حضور و عملکرد مطلوب خود می تواند فهمی مؤثر در شخصیت دادن به آموزش و پرورش ایفاء نماید و انتظار می رود مدیران کل استانی، حمایت های معنوی و عاطفی خود را از این دانشگاه دریغ ننمایند. سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به مشکلات و کمبودهای این دانشگاه در استان ها گفت: دختران دانشجو، سهم بیشتری از محرومیت ها، نارسایی ها، مشکلات و محدودیت ها دارند و اولویت توجه باید به پردیس های دختران داده شود. وی، از ایجاد معاونت جدیدی به نام «معاونت نظارت، سنجش و تضمین کیفیت» در این دانشگاه، خبر داد و بر لزوم استفاده از هیأت علمی مدرسان این دانشگاه در تهیه، تنظیم، تدوین و اجرای برنامه های تحولی در سطح استان ها تأکید نمود. دکتر مهر محمدی، با بیان این که سبک بالی و کوچک سازی تشکیلات استانی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته، افزود: با ایجاد مدیریت یکپارچه استانی به دنبال آن هستیم که مانع از گستردگی بی ضابطه و غیر قانونی در این دانشگاه، شویم. وی، در ادامه، افزود: ستاد ارتقای مدیریت در حال شناسایی و انتصاب مدیران پردیس ها می باشد و اولین ملاک انتخاب، داشتن مدرک تحصیلی دکتری است. دکتر مهر محمدی، در بخش پایانی سخنانش، با بیان این موضوع که اصراری به داشتن حق التدریس مدرسان نداریم، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم حق مسلم دانشجو معلمان است که استادان آنها، عضو هیأت علمی دانشگاه باشند.



برچسب ها : ,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: